Downloadstips - Outfit

| Postat i: TS3: Downloadstips
Ladda ner denna snygga outfit du blandannat kan använda som utomhusklädsel!
Finns i package och Sims 3 Pack.


Annis

Kan inte du göra en sim som du gjort alldeles själv?
Jag har laddat ner alla dina som går att ladda ner via exchange och dom har inga buggar óch spelet blir inte segt
Tack i förväg!
/En som älskar denna blogg

Svar: Absolut! Jag ska göra någon random sim när jag orkar. Är det något du önskar? Är det liksom något speciellt du vill att simmen ska vara eller se ut? :D
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Annis

Ja.......du kan göra hur du vill jag skulle gärna villa ha rätt mycket CC.Du har så fina CC saker.
Tack i förväg!
/En som älskar denna blogg!

Svar: Okej, det kan jag nog fixa i veckan! Jag ber om ursäkt i förväg om det tar ett tag för mig att göra simmarna, men jag ska försöka göra det i veckan. :D
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?