Downloadstips - Enkel Outfit

| Postat i: TS3: Downloadstips
Jättesnyg men enkel outfit. Ibland kan det till och med hända att jag klär mig såhär! 


Anonym :)

Skulle du kunna tipsa om skor och kläder som man kan ha som utomhuskläder. Har problem med att hitta det och skulle vara jätte glad om du kunde visa vart man kan ladda ner. Tack även för detta downloadtips! Ska ladda ner på en gång.

Anonym :)

Skulle du kunna tipsa om skor och kläder som man kan ha som utomhuskläder. Har problem med att hitta det och skulle vara jätte glad om du kunde visa vart man kan ladda ner. Tack även för detta downloadtips! Ska ladda ner på en gång.

Olivia

Hej , vad heter den modden som man kan flytta en annan sim till en annan stad ? Alltså den som man behåller relationerna.

Svar: NRAAS porter mod
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Anonym

Hej , vad heter den modden som man kan flytta en annan sim till en annan stad ? Alltså den som man behåller relationerna.

Svar: NRAAS porter mod
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

misan

jag har letat efter en sån skjora IRL jätte länge!

Ngt tips på var man kan hitta? För det brukar allid vara nitar på dom jag hittar...

Nej, detta är inte en sims.fråga.

Svar: De skjortor jag har köperjag oftast på Carlings, BikBok eller till och med Dressman! ;D
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

misan

tack så mkt!

Simpatori.blogg.se

Åå tack så mycket för att du kommentera min blogg! Du är typ som en förebild för mig i sims-blogg världen :3 Jaa de bodde i Aourora Skies men nu har Kyle vuxit upp & nyss fått tvillingar!

Fredrika

sv: Tack så mycket! :)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?