ÄNTLIGEN!

| Postat i: Allmänt, Nyheter
OMG! Att känna sådanhär lycka över ett spel är så löjligt. Men jag hade inga förväntningar om att få spelet idag eftersom att mitt kolli-id visade att det var i Stockholm, jag bor nämligen högt upp i Norrland. Låg i sängen och såg på Let's Play videos där folk spelade Universitetsliv. Sedan hör jag en smäll i hallen och min sambo säger att posten måste ha kommit.

Vad tror ni inte jag ser i hallen, om inte ett litet paket från Webhallen? ÅÅÅÅH LYCKAN ALLTSÅ!


Fredrika

sv: Verkligen! Jag är glad att de hade sakerna för småbarnen också, för det var något super!

Gud vad kul att du fick hem spelet idag också! :)

Plumbobsims/Josefine

ÅÅH! FUSK! :DDD

Maja

ÅÅÅH! Orättvist! Ska beställa mitt idaag :)

PlumBobbie

Hejsan!
Jag har lite grejer jag vill ha svar på (du får svara om du vill, jag är väldigt tacksam ifall du bara svarar kort.) eftersom jag inte fattar alls...

1. Hur gör man svensexa/möhippa?
2. Hur använder man mediafire?

Tacksam för om du ens läser detta...
Du har en jättefin blogg!

Kram

Svar: 1. Du måste ha Leva Livet och dina simmar måste vara förlovade.Sen så använder du bara telefonen och alternativer "Ordna fest..." så kommer sedan Möhippa eller Svensexa som alternativ! Det måste inte vara på en helg, det kan vara när som helst.
2. Vad menar du? Vill du ladda ner något trycker du på den stora gröna knappen där det står "Download". :)
Kaka - Simsing.blogg.se

Emma

Hoppas att mitt komemr idag ockååååå TAGGAAAAAAAAAAA <3

Nellie

ÅÅÅH! JAG VILL HA!

montesims

Guu vad kul! Funderar starkt på att införskaffa mig det. Du får heeemskt gärna berätta lite om vad du tycker om det sen! :D

Svar: Jag tycker absolut du borde det! Jag har väntat på detta expansionpack i fyra år, haha! Det var min favorit i the sims 2. Ska göra ett litet inlägg på vad jag tycker om det senare :)
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?