Hawks - Vanessa är gravid!

| Postat i: TS3: Familjen Hawks (krasch)
Har själv alltid tänkt att det är Kayla som ska stadga sig och skaffa familj först. Så blev inte fallet! Vanessa hade myspys för en natt med utomjordingen Paguk.


SimsMixy

Stiligt, visste det redan när jag såg alien :D

Svar: Vad bra, det var meningen! :D
Carolina "Kaka" Bäckström

SimsMixy

Vad heter koden som gör så att bilderna blir "vitare" när man tar över musen?
Och VAR ska man lägga koden?

Svar: Du ska klistra in denna kod img{opacity: 1;
-webkit-transition: opacity 0.7s linear;
-webkit-transition: all 0.5s ease-out;
-moz-transition: all 0.5s ease-out;
transition: all 0.5s ease-out;}
img:hover{opacity: 0.6;
-webkit-transition: opacity 0.7s linear;
-webkit-transition: all 0.3s ease-out;
-moz-transition: all 0.3s ease-out;
transition: all 0.3s ease-out;}
mellan &

Men jag vet dock inte hur det fungerar på bloggplatsen.se :((
Carolina "Kaka" Bäckström

Anonym

Hej hej. Jag undrar om du kan göra ett inlägg med länkar till bara graviditets kläder (hur säger man?). Jag undrar också om du har/vet något mod som man kan ändra kläderna till och med när simmarna är gravida.

Svar: Hejhej! Det finns inget mod för det, nej. Om jag hittar många snygga graviditetskläder så lovar jag att göra ett inlägg om det. :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?