Familjen Hawks har kraschat

| Postat i: Allmänt
Hej hörrni! Vad roligt att jag fått så mycket respons från er idag, uppskattar det verkligen.

Tänkte bara informera er om att det har uppstått ett litet problem. Min familj Hawks har kraschat! Jag spelade som vanligt, men då blev hela skärmen grå! Allting utom "aktivitetsbaren" (ni vet där man kan se hur simmarna mår, styra tiden, färdigheter och allt) blev grått och jag kan inte styra något. Detta har hänt mig förut men det finns ingen lösning på problemet! Jag ska fortsätta googla och återkommer med svar.

Hoppas djupt och innerligt att detta spel går att lösa.. Hawks är ju min favvofamilj.


EDIT: Det gick inte att göra något åt saken! :( Jag kommer att börja på en ny familj imorgon. Har ni några önskemål?


simsmixy

Vad synd att den kraschade när du kommit så långt!

Svar: Ja, precis! Det händer alltid något med mina familjer när jag är som mest taggad på att spela :(
Carolina "Kaka" Bäckström



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?