Ett livstecken

| Postat i: Allmänt
Hejsan simsare!

Som ni märkt så har jag inte varit inne här eller spelat sims på evigheter.. nästan ett halvår sen sist. Jag har helt enkelt inte haft någon lust. Men nu är jag tillbaka! Jag köpte The Sims 3 Årstider igår och älskar det. Tyvärr har jag inte kvar några av mina gamla familjer eller nedladdningar eftersom jag nu spelar på min pojkväns dator igen.

Har inte heller Photoshop på denna dator så bilderna kommer till en början se lite halvtaskiga ut. Men då jag orkar ska jag fixa det.

 




Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?