Downloadstips - Ett set från Sims3Store

| Postat i: TS3: Downloadstips, TS3: The Sims 3 Store
Köpte precis detta set från TheSims3Store. Jag vet att man kan ladda ner det alldeles gratis, men jag vill inte göra det för att det på något vänster "känns bättre" att faktiskt köpa det. Detta set är iallafall jättegulligt! Man kan bada sina bebisar eller småbarn, och byta på dem. Om ni klickar på bilderna så ser ni vad som ingår i setet! Skötbordet och babymonitorn var the reasons till varför jag villa ha det. Det kommer med massa kläder också, en våningssäng med.

[HÄR KAN NI KÖPA DET I THE SIMS 3 STORE]
[MEN HÄR KAN NI LADDA NER DET GRATIS] (obs piratebay)


Lindzan på dayview

Åååååh just detta jag var ute efter!! Tack så hemskt för tipset <3

Svar: Varsågod! :)
Carolina "Kaka" Bäckström

emelie

fungerar allt som vanligt när man laddar ner det gratis?:P

Svar: Jadå! :) Iallafall vad jag hört av de som laddat ner, detta set ska funka precis som det ska.
Carolina "Kaka" Bäckström



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?