Rensa din cache

| Postat i: Tips
Jag fick en fråga av Misan, som undrade om jag kunde förklara vad att radera sin cache och liknande innebär. Att rensa sin cache innebär att ta bort "onödiga filer" som bara tar plats, och i de flesta fall kommer att ersättas igen. Däför bör man rensa lite då och då. Det här löser många problem, men inte alla. 

Jag rekommenderar er att ni kollar [denna forumstråd] om ni vill veta mer.
Det finns gott om bloggar, sidor, forum och till och med videor som förklarar hur man raderar cache, varför och vad det betyder. Google is your best friend. Avslutar detta inlägg med en video av TheQuxxn som visar hur man gör.




Misan

Tack men jag rensade redan innan. Google is my best friend

Svar: Där ser du! :)
Kaka - Simsing.blogg.se

einebrant

Din blogg är jättebra! :D hehe, jag har hur som helst svarat på din kommentar på min blogg :7 Jag var för lat för att dra min ända hit, fast jag är ju i och för sig här nu...

Din blogg är riktigt snygg måste jag säga och har ett bra innehåll, me like c:



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?