Ny speluppdatering!

| Postat i: Nyheter
Här nedanför kan ni se alla buggar och dylikt som har fixats. Jättebra med en stor update.

Dessvärre fungerar inte denna patch för mig, det kommer upp att en felaktig fil hittats.
Jag letar efter en lösning på det problemet - den enda lösning som finns just nu är att ominstallera allt.
Skriv gärna en kommentar ifall ni har samma problem med patchen som jag har!

EDIT!!!!: Jag fick uppdateringen att fungera genom att bara installera om GRUNDSPELET. Så nu fungerar det!


SimsMixy

Hm, har också haft det problemen, då fick jag ominstallera, sa kundtjänsten, men skriv det på simsforumet så kommer du få hjälp av Simsim på direkten!

Svar: Jag skrev det direkt jag upptäckte det igårkväll. :)
Kaka - Simsing.blogg.se

Lollo

Jag får också upp det där! :(

Svar: Jag löste problemet, jag behövde bara installera om grundspelet. :)
Kaka - Simsing.blogg.se

Emma

Om man ominstrallerar grundspelet finns allt kvar? Alla nerladdningar och familjer?

Svar: Som jag skrev, för mig fanns allt kvar! Det kommer ju upp ett alternativ när man ominstallerar, "Vill du ha kvar dina sparade filer, eget innehåll osv?" Självklart tryckte jag JA. Men för säkerhets skull så var jag noga med att SÄKERHETSKOPIERA mina filer INNAN jag gjorde ominstallationen.
Kaka - Simsing.blogg.se

Emma

Men om det kommer upp en ruta där det står att jag har ett eller fler expasion (stav) paket och att de inte kommer fungera korrekt och om jag vill fortsätta avinstallationen OCH vart avinstrallerar jag det på rätt ställe? När jag fick upp den rutan om att expasionpaketen inte kommer fungera korrekt så var jag inne på kontrollpanelen.....

Svar: Du kan avinstallera det i kontrollpanelen - för det spelar ingen roll vart du avinstallerar det. Det avinstalleras ju på samma sätt.. Och ja, expansionpaketen kommer ju självklart inte fungera om du inte har The Sims 3 installerat. Men sen när du installerar det igen så kommer de fungera. Det är ju bara att prova dig fram!
Kaka - Simsing.blogg.se

SimsSandra

Superbra uppdateringar för årstider! Det har varit SUPERJOBBIGT att alla i staden vill bjuda ut simmarna på dejt, b.la. annat simmens pojkvänns pappa ... Dessutom har simmarna dött i paj/korv-ätartävlingar för mig, men då har jag bara resetsimmat dom. :P

OCH att familjerna med 100$ behövde köpa paraplyer stup i kvarten var inte heller så trevligt ...



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?