Liten update

| Postat i: Allmänt
Jaaa hörrni.. Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men det är så att jag inte hinner. De senaste veckorna har jag varit på tre olika resor med skolan (jag går media på gymnasiet) och har oftast kommit hem vid midnatt. Igår var jag på en konferens i Luleå och var hemma just före 23. Just nu har vi tillexempel projektvecka, idag har jag filmat hela dagen här i staden jag bor i. De andra dagarna har jag stått ute i trettiotvå minusgrader och intervjuat engelsmän. Ändå har jag på något sätt lyckats spela och blogga någorlunda. Just nu känner jag att jag inte orkar och uppdateringen kommer vara lite tråkig. Behöver ta igen den sömn jag missat ;)

I helgen kommer uppdateringen vara på topp igen!


Sofie

Hej!

Tänkte fråga dig, du som håller på så mycket med nedladdning och dylikt, om du kan hjälpa mig. Efter ett x antal nedladdningsrundor har tyvärr olika delar av mitt Sims 3 blivit suddigt. Mest kläder samt mönster. Jag spelar alltid med högsta detalj/grafik och allt annat ser bra ut som vanligt, förutom det. Tänkte om du någon gång stött på liknande problem, och vad det kan vara samt hur jag löser det?
Tack för svar.

Mvh Sofie

Svar: Hej! Ber om ursäkt för segt svar. Jag har tyvärr ingen aning om vad ditt problem kan bero på eller hur man löser det. Jag provade att googla runt lite men hittade ingen direkt lösning. :(
Kaka - Simsing.blogg.se

Misan

Du har jättebra uppdatering alltid! Sov nu ;)

Klara

Hej, förlåt om jag stör dej i sömnen! Var kan jag hitta shortsen som Julie Evans har på sej på vissa bilder, de rutiga ? Och så undrar jag om hennes blå tröja+klädhängaren i sovrummet??

Svar: Hej, det gör absolut ingenting, bara roligt med kommentarer! :)) De rutiga shortsen kommer med prylpaketet Sovrum & Badrum. Klädhängaren är från drömjobb, tror jag och den blåa tröjan vet jag inte :((
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?