Evans - Vila i frid

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Aubrey kommer hem från jobbet sent på kvällen. När han är hemma upptäcker han att Liemannen är på besök för att hämta Allison. Aubrey bryter ihop totalt.

Direkt Julie får beskedet tar hon första taxin hem, hon har nämligen varit hos stadens stylist och fixat håret i en mer vågad stil - den här gången blev det sidecut. Hon som var så exalterad över att visa sitt nya hår till sin mamma Allison.. men istället kommer hon hem till beskedet att hon gått bort. 

89 år blev Allison. Vila i frid.


gamla bilder på allison
 
 


Sarah :)

Vart kan man ladda ned Juiles hår? :)

Svar: Jag håller just nu på med ett inlägg om det, lägger upp det snart! :)
Kaka - Simsing.blogg.se

thesimslife

Läst om familjen Evans from början tills hit, blev nästan ledsen att Allison dog :(
Jätte bra berättelse! nu ska jag fortsätta läsa :)

Svar: Kul att du gillar det! Tack!
"Kaka"

Lillasimsälskaren

Ehm... med tanke på att Alison har en dotter som var tonåring, Hur gammal var hon när hon fick Julie??

Svar: Hon var ungdom!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?