Evans - Shang Simla

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Pappa Aubrey var snäll och gav Julie en resa till Shang Simla som födelsedagspresent. Han tyckte att hon behövde det efter mammans bortgång. Han själv kanske också behövde lite ensam tid, att sörja.


Som den hurtiga sim Julie är valde hon att cykla genom landet. Hon är förövrigt snart nivå 10 i den atletiska färdigheten.


Utforskande och äventyr var ingenting för Julie. Istället lärde hon sig kampsportsfärdigheten.


Efter drygt tre simdagar kom Julie hem från sin semester. Aubrey var glad över att se sin dotter vid liv och bad henne berätta allt som hänt. "Jaaa.. jag tränade väl mest"


Saga

Hej Carolina!
Fin blogg du har! Du är med på bloggtipset på min egna simsblogg. Hoppas du kikar in :)

Svar: Tack så jättemycket! :))
Kaka - Simsing.blogg.se

Fredrika

Julie är så söt! ^^

hilda

Jag älskar verkligen när du skriver om Evans! Den är så bra! Och din blogg är super bra!! :)

Svar: Åååh, tack så mycket! :'))
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?