Evans - Nytt hus

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Julie och Rick fick ett bra pris på huset de tidigare velat ha och bestämde sig direkt för att köpa det. Någon vecka senare fick de flytta in! Det här huset är perfekt för sonen Aiden att växa upp i. Huset är stort och har tre sovrum och badrum, superbra ifall Julie och Rick vill ha syskon åt Aiden. Just nu har familjen bara 300$ kvar, så ni får se invändiga bilder när de har haft råd att köpa möbler.

Det ligger långt bort från St.Claires storstadsdel, för att ta sig till stan måste man åka över bron. Om du har St.Claire i ditt spel kommer du alltså hitta det på andra sidan bron, där det inte finns lägenheter och liknande.


Yaren

Är det du som köper lådorna och lägger de bredvid huset, eller blir dat av sig själv, isåfall hur?

Svar: Ja, det är jag som lägger dom där. Jag använder mig av TestingCheatsEnabled True och sedan BuyDeBug för att få fram dem.
Kaka - Simsing.blogg.se

Victoria ♥

Var hittar du lådorna? :) Dekor? Vilket paket? Nerladdade? hehe. :)

Svar: Jag använder mig av TestingCheatsEnabled True och sedan BuyDeBug för att få fram dem.
Kaka - Simsing.blogg.se

maddisen30

Vart får man tag på St. Claire

Svar: Har skrivit ett inlägg om det http://simsing.blogg.se/2013/february/stclaire.html
Kaka - Simsing.blogg.se

simsjao

Var finns St.Claire?

Svar: Har skrivit ett inlägg om det http://simsing.blogg.se/2013/february/stclaire.html
Kaka - Simsing.blogg.se

misan

vill du länka mig?
Jag har ingen sån lista men du är med på min bloggar jag läser lista.

Svar: Du är redan i min länkbyteslista. Jag har länkat dig sedan januari nån gång :P
Kaka - Simsing.blogg.se

Fanny-Cecilia

Åh vad fint hus



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?