Evans - Lycka

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Julie har jobbat hårt med att skrapa ihop lite simdaler. Eftersom att hon jobbar som brandman tjänar hon mycket mer än Rick som fortarande jobbar inom sjukvården.


Julie och Rick kan inte vara lyckligare! De har en supersmart, lydig och snäll son, ett snart helrenoverat hus och kärleken till varandra. Diskussionen om att skaffa ett syskon till Aiden har kommit upp. Kanske dyker det upp en till liten bebis snart?


sqlinda

hur fotar man?
Jag vet hur man gör när det gäller med tangentbordet... Den dära knappaen Print Screen!
Finns det något annat sätt??
Tacksam för svar!

Svar: Vad menar du, man trycker ju på C?
Kaka - Simsing.blogg.se

Emilia

Hon ser ut att vara lite för smal på den sista bilden, eller är hon så? :o Menar inget illa!

Svar: Jo, hon är tyvärr det eftersom att hon både är född så och för att hon är väldigt atletisk.
Kaka - Simsing.blogg.se

SimsMixy

Du använder väl gimp? På den där "bröllopsklänning" inlägget, så var en av bilderna typ rött gradient över sig, alltså jag undrar bara hur du får till det där extra? Kan du snälla visa! Jag har gimp men använder mest photoshop.

Svar: Jag använder Gimp, oftast! Men de gånger jag lägger på ett sådant där filter är det oftast i Photoshop eller i det fallet du nämnde så var det http://pixlr.com/o-matic/ :)
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?