Evans - Hemmafest

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Aiden har blivit småbarn. Han är förövrigt ett lätt imponerat geni!


Bara några dagar efter inflyttningen tycker paret Evans att det är dags att hålla en fest. Dels för att vänner och familj ska få se det nya huset och för att då kommer de med gratis mat som inflyttningsgåva! Så Julie och Rick räfsar upp alla gamla löv som legat på gården hela hösten och vintern, det är faktiskt sommar nu men löven har inte försvunnit för det.

Julies avlägsna vän och barndomsvän Andria Påled kom med Ugnsbakad Sockerkaka! Ingen av mina simmar har någonsin ätit det eftersom att jag aldrig orkar lära dem det.




Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?