Evans - Framtidsplaner

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Efter en mysig smekmånad har paret Evans misstankar om att Julie kan vara gravid. De spekulerar om flytt och husplaner vid frukosten. En av Ricks gamla vänner säljer sitt hus, kanske kan Julie och Rick köpa det för ett bra pris!

Julie fick ett arv av en gammal släkting! Nu saknas bara 6.000$ om de ska köpa huset.


sqlinda

Hej! Jättebra blogg!
Vet du var man kan köpa the sims 3?
Tacksam för svar!

Svar: Du kan köpa Sims lite överallt.... Åhlens, GAME, ICA Maxi osv. Sen kan du ju beställa på typ Cdon och massa andra sidor. Bara att googla!
Kaka - Simsing.blogg.se

Tilda

Tycker familjen Evans är så sjukt fantastisk! Förresten, det fixade sig med Sunlit Tides! :)

Svar: Tack! Och vad bra att det gjorde det :)
Kaka - Simsing.blogg.se

sqlinda

Hejsan Hejsan!
Vad är PCG? Behöver man expansionpaketet för att ha det eller?
Och vad händer om man använder en expansionpaketet utan The Sims 3?

Svar: PGC är Perfect Genetics Challenge, man ska föra vidare en galen ögonfärg och hårfärg genom tio generationer. Nej, du behöver inget expansionpack för det. Jag kommer att göra ett mer utförligt inlägg om det senare. Och du måste ha The Sims 3 för att kunna ha expansionpack.
Kaka - Simsing.blogg.se

misan

Får de inte pengar när de säljer lägenheten också? asså samtidigt som de käper de nya huset?

Svar: Jo, de får det. Men jag har kollat hur mycket de får, och de saknar fortfarande några slantar!
Kaka - Simsing.blogg.se

Fanny-Cecilia

Wow, det var mycket pengar de ärvde. Jag måste ha grymt fatiga släktingar för som mest har jag fått 1000 kronor på sims.
PS. Sluta inte skriva om familjen Evans, det är kul att läsa om dom!

Svar: Haha, ja.. men har du använt den livslångs belöningen "Arv"? Det är därifrån de fått pengarna. Och tack, vi får se när jag tröttnat på Evans!
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?