Evans - Big city girl

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Flyttdagen är här. Allison kramar sina föräldrar. "Jag ska försöka komma tillbaka på besök så fort jag kan, jag lovar", säger Allison och tröstar pappa Silas som håller tårarna tillbaka. Taxin står utanför och väntar på henne. En flera timmars bilresa väntar. Det nya huset i St.Claire står redo.



Cirka sex timmars bilresa senare är Allison framme - men lika snygg för det är hon. Nyinköpta kläder som hon tyckte passade storstadens image. Hennes hus är finare än på bilderna hon sett, lite gammeldags inrett men det går att ordna så fort hon fått simdaler. Eftersom hennes livsönskan är att nå toppen av den politiska karriären ska hon söka jobb inom det! Nu ska Allison utforska St.Claire!


Stina

Skulle du kunna göra ett inlägg med hår till småbarn och barn ?

Svar: Ska se om jag hinner med det! Isåfall kommer det upp någon gång i veckan :D
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?