Evans - Aiden är het, bokstavligt talat

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Snön vräkte ner och pojkarnas skola blev inställd! De var hemma hela dagen och roade sig med tv-spel, snögubbsbyggande och slipade på färdigheter. Föräldrarna jobbade, så de var helt ensamma.



När Aiden senare gick in för att leka lite vid uppfinnarbänken börjar han sedan brinna. Han skulle ju bara svetsa ihop en liten grej, men på något vänster lyckades han sätta eld på sig själv. Aiden skriker i ren panik!

Städerskan hade precis anlänt till familjens hus, det var hennes absolut första arbetsdag. När hon hör Aidens skrik springer hon in i rummet och ja, hon släcker honom helt enkelt med brandsläckaren de hade i hallen.
Men innan det slänger Aiden av sig de brinnande kläderna. Han tycker sedan att det blev pinsamt, en dösnygg kvinna ser honom i bara kallingarna! Hon verkar dock inte ha något emot det..


Klara

Haha, men du, jag skulle vilja ha några tips om olika kompis posepacks, typ vänner som kramas elr skrattar tillsammans...eller ngt annat, gör gärna länkar till olika posepacks i ett inlägg om det här, Tacksam ifall!!!

Svar: Ska göra det så fort jag hinner! :)
Kaka - Simsing.blogg.se

Yaren

Haha, älskar din uppdatering närhet gäller familjen Evans ;)

Svar: Haha, vilken tur, blir ju en heeel del inlägg om dem! ;)
Kaka - Simsing.blogg.se

Jossa :)

I love your blogg alltsåå! ^^

Svar: Taaack, vad glad jag blir!
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?