Elle Adkins äventyr i Aurora Skies

| Postat i: TS3: Familjen Adkins
NY FAMILJ! Detta var egentligen tänkt som en liten rundtur i Aurora Skies. Istället blev det så att jag fastnade för Elle Adkins och hennes små äventyr. Så det kan hända att jag spelar med denna simstjej ett tag framöver. Kommer ändå att fortsätta med familjen Evans någon gång i framtiden.


Den här glada rödhåriga tjejen är Elle Adkins. En blyg tjej med stora familjedrömmar, fem barn ska hon ha. Elle älskar allt som har med matlagning att göra, att läsa böcker och odla egna grönsaker. Hon har precis flyttat till staden Aurora Skies och har köpt ett litet hus för alla sina simdaler i utkanten av staden. 





Tilda

Det var en söt sim! :)

Sindra

Kan du ladda upp henne på Exchange tror du? Hon är jättesöt!!

Svar: Jag ska göra det när jag får tid! Isåfall gör jag ett inlägg om det, såklart. :D
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?