Downloadstips - Modernt hus

| Postat i: TS3: Downloadstips
Tidigare i veckan laddade jag ner det här huset och jag älskar det. Det är inget CC i det här huset! Det krävs vissa expansionpacks men om du inte har dem så gör det inget, materialet kommer att ersättas. Det är bara att klicka på "Ladda ner"-knappen för att ladda ner eller för att läsa mer.



misan

Vilket oaket kommer solcellerna från?

Svar: De kommer från store. :D
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?