Downloadstips - Katie Outfit

| Postat i: TS3: Downloadstips
Älskar den med Pikachu! Ps. Jag tipsar bara om saker jag själv vet fungerar och sidor, filer och skapare jag litar på.


Caroline

Jag är helt lost... Riktigt intressant blogg förresten! jag är en simsnörd själv hehe. Det jag undrar är, hur man får dessa kläder till sitt sims? hur går hela nedladdningen till? vart lägger jag filen? Funkar det om spelet är nedladdat?

jag kanske verkar dum men jag kan inget om sånt där haha!

Svar: Hej, tack så mycket, vad glad jag blir! För att hjälpa dig och för att förklara så måste jag veta lite mer. Vilka nedladdningar är det du vill ha hjälp med, Sims3Pack (de som installeras via launchern) eller Packagefiler (filer som har filändelsen package., oftast de jag tipsar om)? :)
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?