Downloadstips - Graviditetsposer

| Postat i: TS3: Downloadstips
Här har ni de graviditetsposer som jag använder mig mest av. Jag fick nämligen en fråga om det, så varför inte göra ett inlägg så att alla kan se? Dessa poser laddar du ner via ModTheSims, där du måste registrera dig. Jag har laddat ner content därifrån enda sedan The Sims 2 och har för mig att nästan alla filer är i packageformat. 




misan

Jag har dom :D de är jättebra!

misan

Jag har försökt sätta på mitt sims idag flera gånger. Jag har startat om datorn också. Men först (spelar inte i fullskärm) lbir det svart som det ska bli. Sen så blir det ingen film, det händer ingenting.

Om man drar musen över den lilla simssaken där nere på raden så står det



Sims 3 årstider (svarar inte)


Sen om man kryssar ner simset så säger den


"Sims 3 har slutat fungera ett problem fick programmet sluta fungera korrekt."


och sen


"Hittade ingen lösning. Felsök eller avbryt."


då säger den också att den ska meddela senare om den hittar en lösning på problemet. Vilket den säger varje gång ett program kraschar.


Jag fundrerar på att ominstrallera allt. Eller funkar det att bara avinstalera grundspelet eler får de andra paketet panik då?


Hoppas ni fattar för jag har verkligen panik!!!!!!!
Jag vill jättejärna ha hjäp därför skickar jag derra till typ alla .



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?