Dålig uppdatering

| Postat i: Allmänt
Godmorgon! (Ja.. klockan är fem på morgonen). Idag kommer det vara lite dålig uppdatering, jag kommer nämligen åka till Jokkmoksmarknaden med min klass idag. Vi kommer att åka med buss vid klockan sju så jag sitter här och har lite smått panik, jag har nämligen extrem fobi för att någon annan ska spy i min närhet - det kallas emetofobi, ni kan googla upp det.

Hoppas det går bra iallafall! Jag kommer vara tillbaka tidigast någon gång ikväll, så vi får se om jag orkar blogga då! Ha en bra dag, och lämna lite kommentarer så jag har något att göra när jag kommer hem. 



misan

hej, kan du lägga upp Allishon (stav) på exchange... eller som ungdom assåå....

Vore sn'llt!!!!!!!!!:D:D:

Svar: Allison är redan uppe på exchange, att hon är tonåring gör ju inget för det är ju bara att ändra. Hon kommer ju fortfarande se likadan ut som i mitt spel. :)
Kaka - Simsing.blogg.se

Misan

Vad heter du på exchange?

Svar: Carroeb. Men om du kollar bland min kategori Skapelser så hittar du.
Kaka - Simsing.blogg.se

Linn

Har du fobi för att någon ska spy? Haha, jag har fobi för ATT spy..
Jobbiga fobier

Svar: Jo. :) Men jag har fobi för allt som har med spya att göra. :c
Kaka - Simsing.blogg.se

Emilia

Jag har extrem fobi att spy eller att någon ska spy det känns direkt om jag ser spya hör någon spy eller någon säger att någon har spytt så känns det som jag ska spy och det hände en gång



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?