Adkins - Osäkerhet

| Postat i: TS3: Familjen Adkins

Elle och Baldur har inte mycket tid för varandra längre, men det har de väl aldrig haft ändå. Båda känner att deras förhållande är en aning ostabilt. Är de kanske bara tillsammans på grund av Casper? Att göra slut och ha delad vårdnad skulle inte gå, båda vill vara med Casper lika mycket. Ingen av dem vill skiljas åt.. Kanske kan de stå ut med varandras tystnad några år till.


När Elle inte jobbar, lagar mat, tar hand om sina växter eller myser med sonen Casper så passar hon på att vara med Aya. Aya har lärt sig att jaga, och börjar bli riktigt bra på det. För bara någon dag sedan kom hon hem med en ädelsten värd 611$!


Snöflingedagen kom till familjen Adkins och kort efter det fyllde Casper år. Elle har väldigt generösa vänner som gav henne allt från blommor till bärbara datorer. Elle och Baldur sålde dessvärre datorn eftersom att de gärna vill flytta till ett större hus eller bygga ut det hus de redan bor i.


Sara

Älskar verkligen att läsa din blogg! Upptäckte idag att jag inte länkade dig på min, vilket är helskumt eftersom jag bara tipsar om bloggar jag tycker är riktigt bra och nästan missbrukar just din blogg. :) Nu ligger en länk uppe iaf! Du får gärna länka tillbaka om du känner för det. :)


Ska förövrigt bli spännande att se om Baldur (min lillasysters sköthäst heter det, haha!) och Elle väljer att gå skilda vägar eller inte!



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?