Solar - Ofrivillig miljonär

| Postat i: TS3: Familjen Solar

Ziva & Sullivan bestämde sig tillslut för att resa tillbaka till Oasis Landing, väl där köpte de ett eget framtids hus. Fyra våningar av avancerad teknologi! (En irriterande bugg hände efter hon vunnit på lotteriet. De 75.000$ hon vann slutade aldrig att komma in. Nu har de ungefär 1.500 000$ och jag är riktigt förbannad. Det finns ingenting jag hatar mer än at ha för mycket simdaler i sims).


Ojoj, vad händer här? I den nya plumbotbyggarmaskin de fann på taket bestämde sig paret för att ha lite myspys.


Och efter myspyset tycker Ziva att det är dags att jobba på sin plumbotbyggarfärdighet. Hon designar egenskapschip, naniteter och kan tillslut bygga en egen plumbot.


Flera timmar senare, när det äntligen är morgon igen har Ziva lyckats bygga sin alldra första plumbot som får namnet L154. 


Det enda egenskapschipet Ziva lyckats få ihop är "Allt-i-allo"-chipet vilket gör att L154 frivilligt använder sin händighet.


Efter att ha jobbat på takterassern hela natten och morgonen har Ziva fått sig en solbränna. 


Hon fortsätter med att designa och bygga naniteter. Ziva vill gärna jobba med att bygga plumbots, men nu när de har så förbaskat mycket pengar känns det bara onödigt.


Eftersom att jag har The Sims 3 In i Framtiden Limited Edition får jag med Kvantkraftpaketet som gör att jag kan köpa en Kryosömns Kammare.


Kryosömns kammare gör att jag kan välja att frysa mina simmar, i hur lång tid som helst. Jag behöver inte styra dem och deras behov är maxade. Ziva fick vara försökskanin till detta.


Ziva fick ta på sig sin multifunktionella kraftdräkt. Denna dräkt gör att hon kan teleportera sig själv och andra simmar. Ziva kan även skanna världen efter samlarföremål samt stabilisera sina behov.


Ziva får möjligheten att träffa sina ättlingar. När hon vann så mycket pengar i nutiden gjorde det att hennes ättlingar också blev rika. 

Ziva kommer bra överrens med sina ättlingar. De tipsar henne också om att de har mer släkt här på Oasis Landing, de bor nog kvar i de mer fattiga områdena.


Anna

För att få den summan pengar du vill ha så kan du göra så här.

Skriv först testingCheatsEnabled true
för att det ska funka.

Sen skriver du:
familyFunds [Hushållets namn] [Summa] Om familjens namn innehåller ett mellanrum måste citattecken användas, ex. familyFunds "Von Rosen" 30000

Lånat från Allt Om Sims

Matilda

Har du laddat ner håret med snodden? Om vart kan jag hitta det?:-)

Svar: Hej! Nej, det har jag inte. Det kommer från mitt limited-edition-grejs. :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?