Solar - Nytt hus

| Postat i: TS3: Familjen Solar
Efter att byggt lite på detta hus har jag nu återställt familjen Solars ekonomi. Jag använde mig av familyfunds-fusket för att rätta till det. Tack gode gud, skulle aldrig kunna leva med en miljon simdaler. 


Ett nytt hus har byggts! Vid Lucky Palms strandkant står Ziva, L154 och Sullivans nya hus.


Vardagsrum.

Badrummet. 


Köket.


Ziva & Sullivans sovrum.

Plumbotverkstaden.

Måste även tillägga att detta hus är långt ifrån klart. Simdalerna tog slut (kul, då får jag arbeta för dem).


kiwi

Å vad kul att du uppdaterar bloggen så ofta nu!

Svar: Vad kul att du tycker det :D
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?