Solar - Meteorer & blixtar

| Postat i: TS3: Familjen Solar

Den dystopiska framtiden var värre än Ziva trott. Stora sophögar överallt, vattnet är gult och alla simmar luktar riktigt illa.


Meteorer kraschlandar så att hon nästan dör... det positiva med det är att hon får en hel del simdaler om hon plockar upp dem och säljer dem.


Sprickor faller hon i också... långa djupa hål i marken. Hon hittar dock massa dyra stenar och metaller när hon väl fallit i. 


Efter bara några dagar i den dystopiska framtiden är Ziva redan less. Att bli träffad av meteorer och blixtar är inte något hon vill ha i sin vardag.


För att ljusa upp vardagen lite söker hon jobb på botarenan, och hon får det! 

Trots alla dyrbara saker Ziva samlat på sig, jobbet hon fått och pengarna hon tjänat vill hon åka hem nu. En dystopisk framtid är ingenting för varken henne eller den familj hon har. Hon saknar sin familj, sin son Jeremy.


DailySims

Oj oj!

simmarsmulan

Älskar att du uppdaterar så bra!

Svar: Vad roligt att du tycker det, jag försöker så gott jag kan! :)
"Kaka"

SimZims

WCIF Zivas hår?



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?