Solar - Ett litet hejdå

| Postat i: TS3: Familjen Solar

Värkarna har kommit och det är förlossningsdags!


Det blev en pojke som fick namnet Jeremy Solar. Hans egenskaper är Ivrig och Lätt Imponerad.


L154 har redan blivit överförtjust i den här grabben. För ett tag sedan fick hon ett egenskapchip installerat som gör att hon mer än gärna tar hand om barn, precis som en barnvakt.


Huset har byggts ut litegrann.


Det är snart dags för Ziva att åka till den dystopiska framtiden. Därmed håller de en stor födelsedagsfest för Jeremys ett-årsdag som även blir ett litet hejdå för Ziva.



Sara, Simsdeluxe

Åh, du är SÅ duktig på att inreda! Är så avis på gungan i barnrummet. Jag hade den tidigare men när jag gjorde ny Simsmapp försvann den. :( Du råkar föresten inte veta vad det är för gardiner du har i barnrummet?

Svar: Åååh, tack så mycket! Som vanligt är jag inte nöjd med inredningen, det är liksom alltid något som saknas. Ja, persiennerna kommer härifrån: http://www.thesimsresource.com/downloads/1005068 :D
"Kaka"

elin

vart har du fått tag på hyllan (dendär runda typ) och korgarna i barnrummet?

Svar: Hej! Har gjort ett inlägg om det nu.
"Kaka"

Louise

Kommer du ihåg var du hittade den sittande giraffen på andra bilden? Har letat efter den sjukt länge haha :)

Svar: Den kommer från The Sims 3 Husdjur! :)
"Kaka"

Louise

Jaha, det förklara varför jag inte hittat den. Tack ändå!

Svar: Inga problem!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?