Evans - Elijah fortsätter

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Elijah blir bara snyggare med åldern. Nu är han ungdom.

Han har egenskaperna flörtig, neurotisk, ensamvarg, ambitiös och vänlig. Och hans livslånga önskan lär inte vara särskilt överraskande, han vill fortfarande bli superstjärneskådespelare.


kiwi

Hej! Har du en facebooksida till bloggen? Om inte kan du inte skaffa en?

Svar: Hej! Nej, det har jag inte. Jag känner inte att det skulle göra någon nytta. Kom på några bra anledningar till varför jag ska ha en så kanskeeee jag skaffar en! :)
"Kaka"

victoria

Sicken pudding!!

Nu när min dator startat har jag äntligen kunnat ta ikapp vad jag missat på din blogg, wiii!! Hahah ;D

kiwi

Jag tycker att du ska ha en facebook sida så att man kan se när du har ett nytt inlägg. :-)

Svar: Om du skaffar bloglovin och följer mig där så ser du det! :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?