Evans - Comeback

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Familjen Evans är tillbaka, men jag vet inte för hur länge! Tills simslusten försvinner igen, kanske? Ledsen för att det kan bli lite rörigt när jag bytt familjer så ofta. Men Evans kommer föralltid vara mina favoriter. Just nu snurrar livet på som vanligt för dem. Snön smälter snart och julen är nästan över.



Det här med att välja julgran var inte så lätt som Harold trott. Han skulle ha en perfekt, stor och ståtlig julgran som kunde pryda vardagsrummet. Den julgran de tillslut valde tycker han nu är alldeles för mycket... den är FÖR stor och ståtlig.


"Nå Alaric, vill du hjälpa pappa pynta granen? Vi ska sätta en massa färgglada julgranskulor, glitter och en stjärna allra högst upp!"


Och mitt i julpyntandet och snökaoset har Elijah växt upp till en riktig hunk. Hans skådespelardrömmar har ännu inte slocknat. Efter jullovet och ska han göra allt han kan för att komma närmare drömmen. Han må bara vara en humörföränderlig tonåring, men vet ändå vad han vill i livet.

....så han studerar hårt! Han har sedan ung ålder sagt hur han inte vill gå på universitetet, han vill ut i världen och vara en skådespelare. Därför ska han direkt han tagit studenten flytta hemifrån.


Emma

Jag gillar också Familjen Evans väldigt mycket! Kul att de är tillbaka!

DailySims

Kul det är tillbaka, saknat! Var fick du granen ifrån? :D

Svar: Svarat på det i ett inlägg nu :)
"Kaka"

Anna

Yaay!! :D

JOHANNA • designtävling

Vart är familjens kök ifrån? :)

Svar: Har skrivit ett inlägg om det tidigare, här har du: http://simsing.blogg.se/2013/march/downloadstips-kok.html :D
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?