Solar - Vinner på lotto

| Postat i: TS3: Familjen Solar

Huset har fått sig en liten makeover. Ziva & Sullivan har som mål att få det att se lite futuristiskt ut utan att skrämma iväg nutidens invånare.

Det tomma vardagsrummet har börjat fyllas ut med möbler. De hade dessvärre inte råd med mer än en teve och en soffa efter att ha gjort diverse andra ändringar i huset.


Sullivan spelar ljuvlig musik på sin lasergrej. Även köket har fräschats upp lite.


Men badrummet måste vara det som ändrats mest! De har inte ens en dusch med vanligt vatten, nejnej de måste ju ha en dusch tagen från framtiden. Man behöver ju inte ens kl av sig för att bli ren.

Efter en heldag med renovering vinner Ziva 75.000$ simdaler! Det hade ju varit bättre om hon vunnit det innan, så hade de kunnat bygga om huset riktigt ordentligt, tänkte hon. Men nu kanske de kan köpa ett hus i framtidens Oasis Landing istället? 


Anonym

Hur vinner man på lotto? Kommer det med "In i framtiden" eller? Tacksam för svar! :3

Svar: Ja, det kommer med In i Framtiden! :) Då går man bara till mataffären och köper en lott.
"Kaka"

Annis

Jag tycker att det blir roligare om hon bor i framtiden!

Svar: Tack för kommentaren! Ja, det kanske blir så. Vi får se :D
"Kaka"

Anna

Man kan även åka till framtiden och köpa vinnande lotter där och sen åka tillbaka och "lösa in" lotterna och då vinner man ett par miljoner.

Svar: Ja, det var liksom det jag gjorde när jag vann. Hatar att vinna så stora summor dock :)
"Kaka"

Anna

Ahh såg det sen, sorry :D Jo, kan vara lite jobbigt med så mycket pengar xD

Svar: Haha jaaa :c
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?