Förlåt för brist på variation

| Postat i: Allmänt
Hej simsare! Tänkte bara meddela er om att jag hade tänkt börja lägga upp simmar som ni sedan skulle kunna ladda ner. Men tyvärr så går inte det, inte ännu iallafall! Jag kan inte exportera simmar längre, har haft detta problem tidigare men löste det med att rensa bort felkodat custom content. Jag kommer att åtgärda detta problem så fort jag har tid, lust och ork. Under tiden kan ni kolla i kategorin Skapelser. Har en massa idéer för bloggen som jag ska sätta i rullning när jag har nog med tid :-)

Jag började skolan idag och det är en hel massa att göra trots att jag går sista året på gymnasiet. Om två veckor åker vi på klassresa till Nederländerna, Frankrike och Italien. Så jag måste fixa massa papper och liknande till det! Så de flesta inläggen kommer bli om Familjen Evans och downloadstips. Jag ber om ursäkt för att det blir så enformigt. 

 


Anonym

Vart har du laddat ner ögonbrynen?

Svar: Jag vet tyvärr inte, sorry!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?