Evans - Snyggaste systrarna

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Tvillingsystrarna har växt upp till riktiga snyggingar. Cornelia som är till vänster är för snygg för sitt eget bästa och det vet hon om. Tänk att generna kan vara så bra ibland! Cornelia är den som vågar ta plats, hon står upp för sig själv och hennes syster. Chanel är väldigt blyg bland nya människor och föredrar att sitta med näsan i en bok. 


Sara, Simsdeluxe

Wow! Snacka om bra gener! :o Tycker Cornelia blev sötast dock. :)

Svar: Ja, det tycker jag med! Haha :D
"Kaka"

misan

Ojoojoj en chanel var ju väldigt söt :3

Chaos

Oj vad fina de blev :D

Sofia

Jätte snygga ju! Hon åt höger var jätte vacker! Och hon åt vänter påminner om någon.Det en kille hon påminner om. Men snygga var dom!

SimsMixy

Sv: Jag vet inte om jag ska byta tillbaka till blogg.se :S

SimsMixy

Har ju nu börjat blogga på simsmixy.blogg.se, så jag undrar om vi kan göra ett länkbyte? :D

Svar: Absolut! Lägger till dig nu på en gång.
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?