Evans - Fin omgivning

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Samanthas passion för målandet passar bra nu när de har väldigt ont om pengar. Att de bor på en rörande husbåt, omgiven av vatten och okända öar gör att Samantha aldrig får slut på inspiration. Adam jobbar fortfarande som konstkritiker, trots flytten fick han fortsätta med sitt jobb på ett nytt ställe. 


Att måla ute i solen kanske inte var en så bra idé... woops. I bakgrunden ser ni hur Adam jobbar på sin snorkling.


Adam blir skrämd av en granne som susar förbi på sin båt. Han tänker genast att han vill ha en egen!


När Adam har snorklat färdigt, lagat mat och städat lite ser han Samanthas fantastiska bränna och kan inte hålla sig för skratt. Samantha låtsas inte höra honom, hon har ju iallafall fått någon färg till skillnad från Adam!


Adam får ta hand om styrningen av husbåten, Samantha vågar inte riktigt styra en sån här stor byggnad. 

Att köpa en sådan här stor husbåt var ett misstag, det tycker nog både jag och mina simmar. Kanske får familjen Evans försöka sälja den här och köpa en lite mindre.. eller kanske ett hus på land? Vi får se!


"Rolo"

Vad kul med Familjen Evans husbåt! Älskar fam. Evans!

Svar: Tack, jag älskar dem med! ;D
Simsing aka. Kaka

Vintersol

Kul att se lite om semesterparadis. Jag har inte skaffat det än. Tänkte göra det i slutet av september om det blir tillräckligt mycket cash över efter kurslitteraturinköpen. haha

Svar: Jag fick skattepengar tillbaka, det första jag köpte var det här spelet. Haha!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?