Evans - Cornelia & Chanel

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Chandell Scott och Ken är som menade för varandra. Chandell är en sim som älskar havet vilket Ken också gör, därav jobbar hon med att sälja saker hon hittar när hon snorklar. Hon har ett väldigt bra sinne för humor och har egenskapen ivrig.


De har redan börjat planera sin framtid. Barn har de funderat på, därmed byggde de ut huset.


Händelsrik natt! Chandells hund Gandalf går bort och några timmar efter kommer det en inbrottstjuv.


Äntligen är Chandell gravid! Paret kunde inte vara lyckligare, de längtar så efter sin bebis. 


Det blev inte bara en bebis, det blev två! Två små tvillingar som fick namnen Cornelia och Chanel.



Chanel som är flickan i fjärilströjan är den som märks mest. Skriker och gråter nätterna långa. Cornelia är mycket lugnare av sig. 


Sofia

Vad söta bebisar! Väldigt fina nedladdningsprylar också! :)

Svar: Tacktack!
"Kaka"

Caroline

Åh! Älskar din blogg, speciellt när du uppdaterar ditt spelande. Avskyr att läsa sånt på andra simsbloggar, men älskar att läsa det på din.

Super roligt att du fått din simslust tillbaka.

Svar: Oj, tack så jättemycket! <3 Hur kommer det sig att du gillar när jag uppdaterar om mitt spelande? Tycker mitt är så likt alla andras, haha, så kan inte låta bli att fråga! :D
"Kaka"

Vintersol

Hej. Jag tänkte på en sak. Bebissimmarna med modd som gör att de kan få ha kläder på sig. När dem har de, ser man barnets ögonfärg då?

Svar: Hmm.. jag vet inte riktigt, jag tycker att man aldrig riktigt kan göra det.. Jag får nog kolla upp det nästa gång jag öppnar spelet! :)
"Kaka"

Caroline

Vet faktiskt inte varför egentligen, tycker bara det är så mycket mer intressant att läsa om! Du och spacesims :')

Svar: Jaså :) Tack!
"Kaka"

thilde

hej! vart laddar man ner de gungande "stolarna" på sista bilden & vart finns den bänken där man kan byta blöja för nedladdning? är det gratis? kram thilde, tacksam för svar

Svar: Hej Thilde! Skötbordet kan du ladda ner gratis här: http://simsing.blogg.se/2013/january/downloadstips-ett-set-fran-sims3store.html De gungade stolarna finns också i the sims 3 store och kostar, men jag ska försöka leta upp en gratis version av dem, om jag hittar något lägger jag upp det i ett inlägg! :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?