Evans släktträd

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Obs: Jag ber om ursäkt för detta släktträd, jag hade tänkt göra något snyggt och flashigt i Photoshop. Men tyvärr gick det inte som jag ville och jag fick göra det i Gimp istället. På grund av det orkade jag inte anstränga mig alltför mycket. En vacker dag ska jag göra ett fint släktträd, det kan jag lova er. Men iallafall, you get the idea.



SimsMixy

5 Generationer juh, tror jag! :) Vill du nå 10?

Svar: Mja, jag har inget speciellt mål, men jag brukar oftast komma över 10 generationer iallafall så vi får se! :D
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims

Disa

tack så mycket! jag har blandat ihop dom lite granna... 5 generationer!!!
Jag tror jag har läst om Allison och neråt :)

Svar: Vad kul att du följt dem så länge! :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims

Jossa :)

Alltså jag beundrar dig så! Hur orkar du komma ända upp till 5 generationer?! Kommer knappt till tonåren med min första! Iallafall så är det coolt att du har kommit så högt upp! :D Har du några tips på hur jag orkar längre med mina generationer? ^^

Svar: Jag spelar alltid riktigt länge på samma familj, oftast minst till 10 generationer. Jag orkar utan att växla familj eller liknande, men för dig kanske det är ett tips! Att växla mellan olika familjer alltså :>
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims

Fanny

Jag tycker att det släktträdet var ganska snyggt! Simpelt och enkelt. Smart att ge döda simmar en svartvit bild också.

Svar: Oj, tack så mycket! Som du säkert läste så blev jag inte alls nöjd med det, men kul att du gillar det! :D
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims

Emma

Oj, många generationer!!!!!!! Jag har läst från Alison och ner tror jag.

SimsMixy

Vad är det du vill ändra på i min design? Jag förstår dig helt, men typsnittet är superfint och så, men något särskilt? ;)

Svar: Du behöver inte ändra något, jag ska lika göra om min design snart. Det är bara hela grunden som jag tyckte var lik. Exakt samma hörnmått, sök i bloggen rutan innan profilbild, exakt samma mått på content och wrapper osv. Har kollat i din bloggs sidkälla och det är väldigt mycket som är likt mitt. Men som sagt, det gör inte så mycket när jag lika ska ändra min blogg någon gång. :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims

SimsMixy

Snygg design ! Ska fixa min, så den inte blir liika lik! Jag har svarat om du vill se mitt svar :) PS. Har följt Hawks, Adkins och Evans!

[email protected]

Haj haj ngt för dejj? http://amazon.co.uk/dp/B007H7QYTK
Hoho det var IRL men det funkar hoppas jag den va så fiiiiin!!

Plumbobsims/Josefine

Oj vad länge du hållt dig till samma familj :D Mina Quinns har inte alls kommit sådär långt!

Svar: Haha, ja, älskar att spela på samma familj länge! :D
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims

Fanny-Cecilia

Vad kul att du gjorde ett familjetärd...Evans släktet har ju kommit långt.



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?