Evans - Brunögd gosse

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Ken har nu blivit ett gulligt litet småbarn! Han har ärvt sin pappas bruna ögon och svarta hår. Hudfärgen kan jag dock inte sätta namn på, kommer ni på vem i familjen Evans som varit ungefär så blek? 

När Samantha och Adam arbetar, äter eller liknande så sätter de Ken i lekhagen. Det gör inte honom något, väl där sysselsätter han sig med att leka med kulramen eller att försöka prata i spegeln. Snart ska de även investera i en gå-stol till honom. 


emelie

Ska vi göra ett länkbyte med varandra?:)

Svar: Absolut, jag gillar verkligen din blogg! Jag lägger till dig nu på en gång.
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

emelie

Va kul, gillar din också! Har lagt till dig också nu.

Sara, Simsdeluxe

Åh, vad kul med ett nytt Evans-inlägg! Vet dock hur trögt det kan vara att spela ibland. :)
Tror att Kens hudfärg kommer ifrån Allison som måste bli Adams mormor? Hon var väl iallafall ungefär sådär blek när hon var liten.. :)

simsmixy

Hon som startade, Allison tror jag var så blek!

Disa

Hejsan hoppsan Kaka! Jag tycker som du säkert redan vet att du har en ascool stil både IRL och i ditt sims!
Jag vet/tycker du har ganska bra koll på bra CC och undrar om du har sett något som ser ut ungefär som denna:
http://www.madlady.se/klader/klanningar/vinrod-sammetsklanning-nathalie.html

Du behöver verkligen inte leta eller så kunde bara inte låta bli att fråga dej eftersom du har välidgt mycket snyggt CC...

Nea

Kan du lägga upp familjen Evans släktträd? ;P

Svar: Det ska jag göra så fort jag kommer ihåg, haha :) Har tänkt göra det länge! :D
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims

SimsMixy

Hej, angående länkbyten, jag kan lägga till dig så ändrar du .bloggplatsen.se mot blogg.se! :)

Svar: Absolut, jag ändrar det till din nuvarande adress! :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims

Annis

Var inte Cassie väldigt blek eller är det jag som fått för mig det?

Svar: Nä, hon var faktiskt väldigt blek. Tror hudfärgen kommer från Cassie eller hennes dotter Allison :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?