Distraherad

| Postat i: Allmänt
Hejsan! Long time no see. Nu är det dock såhär att jag fortfarande inte har någon simslust. Läser inte ens simsbloggar längre! Men jag vet att ni känner igen er, simslusten försvinner några gånger om året. Snart är den säkert tillbaka! Jag svarar fortfarande på era frågor på blogresponse och kommentarsfältet.

Under tiden har jag blivit beroende av spelet Sim City 5. Om ni känner att ni vill spela med mig så spelar jag på Origin under namnet Koppar91 (det är min pojkväns account). 


misan

kan du förklara mer om simcity? Det låter som dom här spelen man kan ha på sin mobil när man ska bygga en stad...

Svar: Vet inte riktigt hur jag ska förklara, det är bättre att du googlar! Det är enligt mig ett väldigt komplicerat spel, det är så mycket man måste tänka på när man spelar! Man ska alltså hålla en eller flera städer vid liv, de får inte gå i konkurs. Man kan bli attackerade av aliens osv. Som sagt, googla eller kolla på youtube! :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

SimsMixy

Hej hej, jag hoppas det är ok med dig att jag har samma typsnitt som dig, heh, de var så daa snyggt.... :D Btw, har skaffat blogg.se nu.

Svar: Jadå, det gör ingenting :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

karin

Kan du inte lägga upp lite bilder här ifrån också?
Känns så tomt utan inlägg! :(
Att varje dag komma in här, flera gånger om dagen. Och inget nytt alls. :(
Kram!

Svar: Ja, kanske det, har inte spelat det heller sedan jag postade det här inlägget. Förstår att det är tråkigt när det är tomt med inlägg men vet inte vad jag skas blogga om när jag inte fått tillbaka min simslust ännu :((
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?