Ladda ner The Sims 3?

| Postat i: Frågor & Svar

Svar: Jag spelar inte något nedladdat, jag har alltså köpt mina spel. Och ja, man kan få nedladdat content ÄVEN om man inte har köpt spelen. Jag har downloadstips till vänster i menyn, bara att kolla där! Och att ditt The Sims 3 är hackigt får du räkna med då du laddat ner det, att köpa det äkta är alltid bättre! :)


Lisa

Jag vet inte vad jag ska göra med mina "gubbar" på The sims 3, jag har spelat det i flera år men jag ÄLSKAR det fortfarande och jaa... :) snälla kan du svara på min fråga :) mvh Lisa Ajax

Svar: Det är ju bara att fortsätta spela! :) Vilken fråga var det du ville att jag skulle svara på? :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?