Evans - Bålparty

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Torsdagmorgon och de som går konstskola får ha lektion utomhus. 

Det är fredag och dags för tentorna. Alla i hushållet Evans klarade dem! Det firade Adam med att streaka (springa runt naken).


Aiden firar med att köpa nya serietidningar. 

Adam fixar ett Bålparty och bjuder in alla hans rebellvänner. Kvällen slutar med att alla haft väldigt roligt! Adam hamnar i säng med ragget Samantha Grey


victoria

Jag måste fråga.. varför står lektionsschemat tomt för mig? ;P Hehhe..

Svar: Endel får det problemet när de har Poseplayer installerat (jag har det dock, men har inte fått problem). Så prova spela utan Poseplayer. Det kan också bero på något annat Mod du har installerat. :)
Kaka - Simsing.blogg.se

Anonym

Vad kul att du har så många Universitetsliv inlägg. :)
Jag förbokade mitt från CDON men har fortfarande inte fått det, de som brukar vara så snabba annars...
Jag är i alla fall en ny trogen läsare haha. Aldrig varit inne på din blog förut, men den verkar helt klart super! ;)

Svar: Oj, konstigt. CDON brukar ju vara snabbast, haha! Hoppas du får det snart.Och vad kul att du gillar min blogg, tack så mycket!
Kaka - Simsing.blogg.se

victoria

Har ingen mod eller poseplayern.. raderade sådant. Konstigt. ;P Får se mer imorgn.

Svar: Jag läste i det engelska forumet och hittade sånt här: "Just removed all mods, ALL cache files AGAIN, dropped out and enrolled. It worked!" och "I figured it out! its store content! this is rediculous! of all things to cause this issue is EA's very own store content...not even custom content. i removed it and backed it up. then i dropped my sim out of uni and re enrolled her. now all is good so far."
Kaka - Simsing.blogg.se

Victoria

Fattade inte riktigt slutet hahaha... Å translate är ite det bästa ;)

Victoria

Vet inte om min kommentar skickades? Haha i alla fall skriver jag den igen ifall att den nu inte skickades:
Förstod inte slutet direkt och translate är väl inte det bästa ;);P

Svar: Det står ungefär att hen tog bort store-saker och installerade om det. Sedan fick hens sim hoppa av universitetet och börja om! :D
Kaka - Simsing.blogg.se

Plumbobsims/Josefine

Men går det verkligen att köpa tidningarna? :O Jag kunde bara läsa.. Måste kolla igen nästa gång jag spelar :D

Svar: Det finns en kassa på Stoffes Serier, om du trycker på den kan du köpa! :D
Kaka - Simsing.blogg.se

Fredrika

sv: Okej, tack så mycket! :D

Nellie

Har inte Adam en flickvän?

Svar: Ja, Samantha är hans flickvän!
Kaka - Simsing.blogg.se

H A N N A ❤

Sv: Haha, så skönt var det att komma till solen och värmen! :D



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?