TS4: Rags to Riches med Amber Richie

| Postat i: The Sims 4 Utmaningar
Jag har länge velat köra Rags to Riches i The Sims 4. Jag har tidigare kört utmaningen i föregående Sims-spel, och alltid älskat det. Det går i princip ut på att nå några mål, tjäna en viss summa pengar på vissa sätt och sedan bygga upp livet därifrån. För mer detaljer och regler kan ni antingen googla, eller så kan ni skriva en liten kommentar så kan jag posta reglerna i ett eget inlägg. Med tanke på hur lite människor som läser bloggar now a days, så tänker jag inte göra det jobbet i onödan. Haha :) Här är iallafall min sim – Amber Richie.

Pga lathet har jag heller inte orkat utveckla någon vidare bakgrundshistoria till henne, annat än att hon kanske växt upp i en medelklass familj, men valde att göra revolt pga ohälsosamma familjeförhållanden. Hon rymde strax efter sin 19-årsdag, till Oasis Springs. Köpte en tomt för de sparpengar hennes föräldrar sparat till universitetet, och lever nu livets liv på egna ben. Fattig, ensam, men målmedveten och ambitiös. 


Amber har egenskaperna ambitiös, självsäker och älskar verkligen naturen. Jag randomiserade hennes karriärsval när reglerna tillät det, och hon började i doktorskarriären som kom med The Sims 4 Dags att Jobba.


För att få simdaler och mat får hon göra allt möjligt. Som att rota genom allmäna sopor, gräva efter saker eller gå ut och fiska. Hon må äga en egen tomt, men får inte placera några objekt eller liknande där ännu. Därav får hon snylta grillmat som diverse andra simmar gjort.

Barfota går hon också...




Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?