Välkomnar en ny gameplay - Sierra Frostgren

| Postat i: TS4: Familjen Frostgren

Hej hörrni! Visst var det längesen? Jag tänker inte ens be om ursäkt den här gången, även om jag är lite ledsen över att jag bara stack utan ett ord. Mycket har hänt! Men det var inte det jag skulle berätta nu.

För första gången på länge har jag startat upp The Sims 4 igen. Och till och med köpt The Sims 4 Stadsliv! Därmed tänker jag nu presentera min absolut nyaste sim för er – Sierra Frostgren. 

Hon är i tjugoårsåldern, och har precis flyttat till San Myshuno. Uppväxt som ensambarn i Granite Falls – alltså den totala motsatsen till storstaden. Men hon är taggad på livet. Att lämna vildvarken och all skog som finns där har alltid varit en dröm för Sierra. Tidigt i livet lärde hon sig fascineras av internet, och med sociala mediers snabba tillväxt blev hon om än mer fascinerad. 

Drömmen är att kunna jobba inom det området. Oavsett om det handlar om att marknadsföra sig själv, eller andra företag. Hon vet inte riktigt ännu. Just nu är hon bara lycklig över att äntligen ha tagit steget till vuxenlivet – hon bor själv för första gången i sitt liv. Inga föräldrar, inga kontakter. Hon börjar om på nytt. 

Men vart ska hon bo? Vart ska hon ens börja? Kommer lägenheten hon köpt leva upp till hennes förväntningar... det var ju ändå något skumt med hyresvärden hon och hennes föräldrar talade med? Och hur ska hon klara alla invånare i San Myshuno? Det kommer vara så mycket folk... något som hon inte alls är van med. 

Kommer Sierra att anpassa sig till stadslivet, eller kommer hon att återvända till vildmarken?




Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?