Jag har köpt The Sims 4 Föräldraliv

| Postat i: Allmänt, Nyheter, The Sims 4

Jag har ju nämnt tidigare att jag köpt The Sims 4 Stadsliv. Men nu har jag även köpt The Sims 4 Föräldraliv. Och jag älskar det! Inte så konstigt eftersom The Sims 3 Leva Livet är en tidigare favorit. 

Så, vad tycker ni om expansionspaketet The Sims 4 Föräldraliv? Förresten, missa inte att Origin har sjuk rea just nu, där du kan köpa många av spelen för nedsatt upp till halva priset.




Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?