Frostgren: En dag i San Myshunos park

| Postat i: TS4: Familjen Frostgren

Trots att Jens blivit äldre så drömmer han fortfarande mycket mardrömmar. Med tårar i ögonen går han in till sina föräldrars sovrum, väcker dem och berättar om monstren under sängen.


Salim, som är en lat sim och älskar att sova, blir riktigt förbannad. "Nu är jag less på det här!" muttrar han argt och stampar ut ur sovrummet. Den här natten tänker han inte trösta Jens. Han bör väl veta bättre nu – det finns inga monster under sängen!

Sierra suckar bara, räknar till tio och tar några djupa andetag för att inte börja gräla med honom framför Jens.


"Det är ingen fara Jens, och bry dig inte om pappa. Du kan alltid komma till oss, det spelar ingen roll om det är mitt i natten. Kom nu, så ska jag skrämma iväg de läskiga monstrena åt dig!" säger Sierra kärleksfullt till sonen.


Senare på dagen beger de sig ut till parken. Hela familjen. Vädret är varmt och härligt, och det är inte för många simmar i parken.


Sierra och Salim passar på att fiska lite – bra ingredienser till den icke-vegetariska maten och ett extra klirr i kassan för den överblivna fisken. Det gick dock inte så bra, eftersom de aldrig fiskat förut. Alla kunskaper som Sierra hade som liten har hon tyvärr glömt bort. "Åh, Salim, tänk att det var det här min barndom bestod av" säger Sierra.

Pojkarna leker för fullt! "Tänk vad kul det skulle vara att ha en lekpark på gården" säger de till varandra, och pratar drömmandes om ett hus. Lägenhetslivet må vara smidigt på sina sätt, men en egen lekpark slår allt.


DailySims

San Myshuno är så fint!!

Kaka

Testkommentar

Svar: Testsvar
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?