TS4: Lockwood - Kändiskock

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood


Äntligen har Dixon lyckats bygga en simstråle! Självklart tar han ännu en gång tillfället i akt och provar den på en av sina kollegor. När han ser att Agnes inte gör något är han snabb med att fråga om hon ställer upp! 


...Agnes uppskattar inte att Dixon just fryst henne.. så han får fortsätta använda simstrålen på möbler istället. Har han tur kan han förvandla ett objekt till något mycket bättre men den! 

När alla sedan är hemma har Mason en glad nyhet till familjen! Han har ÄNTLIGEN nått sin livs dröm - att bli en kändiskock. Det här har han kämpat för i hela sitt liv!


Anonym

Heeej Kaka! Lockwood serien är mitt favorit inlägg!

Bex

Så imponerad av hur du får ihop storyn, himlans kreativ :)

LIlla sims älskaren

Älskar verkligen Agnes! Har du gjort henne själv?

Svar: Nä, hon fanns i spelet men jag gjorde om henne lite. :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?