TS4: Lockwood - BORTFÖRD AV....

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

Ariana har gått så mycket i vikt att hon inte längre kan gå upp för trappen utan att må dåligt... hälsan prioriteras nu när hon snart är åldring! Hon vill ju leva länge. 

Dixon har byggt en parabollantenn på jobbet. Det tog flera dagar men med hjälp av sina kollegor är den äntligen klar!


Den natten vaknar Dixon mitt i natten av ett starkt ljus i sovrummet...


...när han kommer ut ser han något. Något han bara drömt om. Något han forskat om i flera månader. Aliens!!! Och plötsligt känner han hur han förlorar kontrollen om markfästet, tankarna och kroppen.... Kommer han ens komma ihåg något när han kommer tillbaka? 


Em.

Varför ska 'The Sims' vara så kul? Jag köpte spelet, plus 'Get to work', för ungefär en månad sedan och jag har redan hunnit spela i nästan 500 timmar. Jösses, snacka om beroendeframkallande. Ha ha.



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?