The Sims 4 Coola Köksprylar

| Postat i: Nyheter
WOAH WHAT?! Ännu ett stuffpack? Yaaas! (Sorry, Viola, jag vet att du hatar det uttrycket, hihi).

Denna nyhet gör mig så otroligt excited - köket är för mig husets hjärta, även i The Sims. Att jag sedan älskar matlagningsfärdigheten och allt som hör till gör det ännu roligare. Detta stuffpack kommer redan den elfte augusti och lovas vara perfekt för alla matälskande simmar.

Det kommer komma eleganta apparater och möbler, som sägs ge rummet "en modern touch". Flera nya objekt kommer självklart ingå, samt några nya frisyrer och kläder. Fler saker ATT GÖRA ska även komma, såsom möjligheten att göra glass via den nya glassmaskinen - till och med toppings, så som vispad grädde, bananskivor och strössel!

MEN - något som gör mig ännu mer excited är att det kommer komma en ny kostnadsfri uppdatering som förutom fixar buggar och glitches, även ger oss EN DISKMASKIN!



violassims

Grrrr! Jag förlåter dig dock, bara för att det är du ;)
Men SÅ EXCITED!! Speciellt över diskmaskinerna <3

nattali

Man kan inte fråga dig något.din frågelåda i menyn visas inte

Svar: Mm... blogresponse har tydligen slutat fungera :(
"Kaka"

iammmax

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassss

shoutout till viola

Simysims

Hej!

Förlåt för att frågan inte har med inlägget men din frågeruta funkar ej..



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?