Liten update

| Postat i: Allmänt
 


Carro - Geek n' Gaming

Oh, vet du vad din kille betalade för stolen du sitter i (antar att den är hans eftersom du använder hans dator hehe)? :D

Skulle vara hemskt skoj om du skapade karaktärer ur serien iZombie i sims samt skapade ett starterhome och kanske bygger en galleria? :D Kramisar Carro

Svar: Drygt 2700kr, med frakt då, det var ju ett stort paket. iZombie har jag inte sett än tyvärr, så vi får se hur det blir med det. Starterhomes älskar jag att bygga, du får gärna kolla det jag byggt tidigare ;) Har också byggt några affärer tidigare, dock ingen galleria... så det ska jag nog göra någon gång! En lite mindre tror jag.
"Kaka"

Kaka - SIMSING.se

Crro - Geek n' Gaming: Förlåt mig, jag kollade på fel stol! Stolen kostar drygt 3500kr och finns på maxfps.se.

Carro - Geek n' Gaming

Oh, tack så mycket! Har redan sett dina tidigare videos, men hoppas på fler ^^ Kramisar Carro



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?