Let's play The Sims 4 Legacy Challenge [PART 7]

| Postat i: The Sims 4 Legacy
 


Angelika

Hej! har laddat ner flera olika saker till sims 4 så som hår, kläder, ögon m.m men nu när jag skulle sätta på spelet så står det att ett fel har uppstått. Beror det på sakerna jag laddat ner? :'(
Skulle bli jätte glad om du skulle kunna hjälpa mig! :')
Och föressten så är du jättefin och jag hoppas du börjar blogga mer :)!

Svar: Ja, då beror det på det. Vart har du laddat ner ifrån och vad för typ av grejer? Det är säkert modd som spökar.
"Kaka"

Angelika

Jag har laddat ner från hemsidor du tipsat om! Sen när jag tog bort alla mappar så kunde man öppna spelet 😔

Svar: Alla hemsidor jag tipsar om fungerar och är säkra. Vad menar du?
"Kaka"

Angelika

Ja och det är bara dem jag laddat ner från. Trodde spelet gick sönder eller något så testade att ta bort mapparna som jag lagt till i mods mappen och då funkade det att öppna spelet. Vet inte om jag installerat på fel sätt eller gjort något fel. Är hemsidorna du tipsat om bara till Sims 3 eller Sims 4? För jag laddar ner till Sims 4 så du vet. Har du någon aning om vad som är fel?

Svar: Det står tydligt och är kategoriserat efter The Sims 3 och The Sims 4, så vad som är till vad står i inläggen. Jag hade samma problem igår (hände i min livestream till och med, haha) och det visade sig att en grej jag laddat ner krockat med en annat objekt. Så för att lösa problemet tog jag bara ut det jag vet att jag laddat ner senast - och problemet löste sig, allting fungerade som vanligt tillslut.
"Kaka"

Angelika

Jag ska nog testa ladda ner saker igen och kolla om det fungerar. Hör av mig om det fungerar eller inte senare. Och tack för svaret! :)

Svar: Jadå, ingen fara!
"Kaka"

thesimslife

Vart är modden som gör att det inte blir pixel när simmarna duschar?
Hatar pixlarna haha

Å va kul att du fortsätter på challengen även om det var ett tag sedan :D

Svar: Jag har alla mods listade i ett inlägg redan, du hittar det här: http://simsing.se/2013/september/mods-jag-anvander.html :)
"Kaka"

thesimslife

Jaha! Tack så mycket :D

Svar: Varsågod! :D
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?