Don't worry - jag kommer tillbaka

| Postat i: Allmänt
Hej hörrni! Åter igen, förlåt för att jag lämnat er utan någon som helst information eller liknande. Som vanligt så tappade jag simslusten - men det var så mycket mer än bara det. Jag tappade lusten för allt och gick bara på ren rutin - sova, äta, jobba typ. Jag är i en konstig period just nu och allting har enorma dalar och toppar... Allting började med ett riktigt breakdown efter en grymt fin predikan i kyrkan, och några ångestfyllda veckor följde efter det. 

Men men, nog om mitt mående, det är ju inte därför ni är här och läser! Simslusten börjar smyga sig tillbaka. Dock känner jag en onödig press över att det TYDLIGEN har kommit ut ännu ett gamepack och massa andra nya saker inom The Sims-världen. Innan jag kommer tillbaka helt och fullo måste jag läsa på för att ha koll på allt som hänt samt läsa mina älsklingsbloggar och se på youtube. Om ni känner för att skynda på min comeback får ni gärna skriva ner något gulligt här i kommentarsfältet, tack finisar 

 


wilma

Det är förståeligt att sims lusten försvinner ibland och det händer mig ganska ofta din blogg är ändå jättebra och jag bruka gåin och läsa gamla inlägg om bloggen inte uppdateras. vet tyvärr inget om det nya eftersom jag stannat vid sims 3 så jag kan inte berätta något om det.

Svar: Vad kul! Jadu, det är bara att läsa igenom och kommentera de gamla inläggen :*
"Kaka"

Em.

Det är helt okej hjärtat, ta den tid du behöver. Vi läsare finns kvar när du orkar skriva om någonting igen, oavsett hur litet det är. :) *Kram* Ta hand om dig! 💕

Svar: Taaaack du <3
"Kaka"

WImse

Du behöver inte skynda på ♥

Ett annat liv utanför datorn kallar, och vi har ju haft en underbar tid redan här på bloggen ♥ :)

Men ser såklart fram emot din comeback :D

Svar: Vad roligt att höra :*
"Kaka"

Anonym

Ta all den tid du behöver, vi finns här hela tiden och kommer inte försvinna. Ditt välmående är viktigare än nått annat. Kram

Svar: Tack så mycket! <3
"Kaka"

Ella

Har verkligen saknat ditt bloggande men ta vara på dig själv <3

Svar: Tack gulle du <3
"Kaka"

Simstales

Det känns så himla kul att se dig skriva här igen, för du har verkligen en toppenbra simsblogg jag aldrig skulle kunna sluta finna inspiration från! Självklart kommer det aldrig göra något om du skulle tappa simslusten och inte skriva på tre år, och du behöver inte känna press på att du måste skriva eller måste vara uppdaterad till hundra procent heller.
Ditt egna välmående är vad som är viktigast! :)

Svar: Vad roligt att höra, tack så mycket!
"Kaka"

Emma

kul att du snart är tillbax! saknat dig <3

Svar: Aw, tack, vad gullig du är!
"Kaka"

Oboy

Jättekul att du är tillbaka snart igen!

Svar: Eller hur ;D
"Kaka"

Elin

Vad skönt att du snart är tillbaks, jag kollar in här varjedag, först trodde jag du hade slutat men du är den finaste och bästa youtubern och bloggerskan! cx

Svar: Jag kommer nog aldrig sluta helt, så det behöver du inte oroa dig för ;) Och tack du :*
"Kaka"

Jehn

Kul att se dig igen, du har varit saknad!

Simslusten kommer och går, känner så väl igen mig i det. Ta den tid du behöver, känn ingen press, det ska vara roligt att spela :)

Kramar till dig!

Svar: Tack så mycket! :*
"Kaka"

Ellen

Du så himla duktig på det du gör jag har värkligen saknat dig men har full förståelse att du inte har lust att spela det burkar hända mig också väldigt ofta men kom ihåg att du är bääääääst!!❤️❤️

Svar: Tack så mycket fina du!
"Kaka"

Theta

Hoppas du kommer tillbaks snart <3 Och ta den tid du behöver :)

Svar: Jadå, nu är jag tillbaka!
"Kaka"

allt jag kan om sims

Hej! Älskar verkligen din blogg...har nog läst varge inlägg två gånger. Jag tycker verkligen om din blogg. Det är okej om du inte har läst på. På min blogg skriver jag fortfarande om Sims tre. Men lycka till med att läsa på. Det ska bli kul att läsa nästa inlägg!
💚💖💕💗

Svar: Tack så mycket 💕
"Kaka"

LIlla sims älskaren

Super kul att du är tillbaka! Min simslust försvinner inte så ofta men det händer också. Ett tips är då att gå tillbaka till TS3 <3
HildasVideor på youtube.

Svar: Ja, The Sims 3 hade jag ingen lust till heller tyvärr...
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?